אתה צריך להתקשר לפורץ או מנעולן

פורץ או מנעולן

פורץ או מנעולן מה ההבדל
ההבדל בין פורץ למנעולן הוא די ברור. פורץ פורץ לבית. גונב את הפריטים בפנים ובדרך כלל בורח. מנעולן. לעומת זאת, נכנס רק לבית כדי לבצע תיקונים או לבצע תוכנית אבטחה של לקוח. למרות שרוב המנעולנים עובדים על כל מקרי הכניסה. לא כל המנעולנים נוצרים שווים.

מערכות אזעקה

מהי מערכת האזעקה הפורצת הטיפוסית? אזעקת פורצים נועדה להתריע בפני המשטרה המקומית. מכבי האש או צוות תגובת החירום המקומי במקרה של חדירה לבית. הוא פועל בדרך כלל באמצעות אות אלקטרוני המועבר באמצעות אות טלפון סלולרי לתחנת ניטור מרכזית. אות זה יכול להיות מופעל על ידי לחיצה על כפתור או לוח מקשים מיוחד. האזעקה של הפורץ תישמע. מה שאולי לא יגרום לקולות אזעקה בתוך הבית.

בהתאם לדגם ולספק הספציפי של מערכת האבטחה. אזעקה זו מסוגלת גם להעביר מידע מיקום לתחנת הניטור. המאפשר לרשויות המקומיות למצוא את מיקום הפרצה בהקדם האפשרי. עם זאת, רוב האנשים אין מושג איך אזעקות אלה עובדים ואפילו פחות יודעים איך לבחור את האדם הנכון עבור הבית שלהם. לכן חשוב להבין את היסודות על מערכות פורצים ואזעקה לפני שאתה רוכש כל.

כאשר אתה שוקל מערכות אזעקה פורץ עבור הבית שלך. חשוב לשקול יותר מאשר רק אם זה עבד לפני. אם זה לא אז ייתכן שתרצה לשקול סוג אחר של אזעקה, או אחד שיש לו שיעור כשל גבוה יותר. חשוב גם לבדוק איזה סוג של הסמכה יש לספק מערכת אזעקה פורץ. ישנם ספקי אזעקה רבים שמוכרים מוצרים שאינם מאושרים על ידי המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים (NHTSA).

NHTSA לא רק ממליץ עליהם. הם בודקים אותם, ולהבטיח כי הם יעילים מאוד ולספק את ההגנה הטובה ביותר עבור הבית שלך.

עם זאת, חשוב לזכור כי העלות של מערכות אזעקה פורץ ואת העבודה שנכנסת להתקנתם יכול להיות גבוה למדי. זו הסיבה שאתה צריך לקחת קצת זמן כדי להשוות מחירים בין ספקים שונים לפני שאתה קונה.

רוב היצרנים ממליצים כי יש לך מערכת אזעקה פורץ מותקן בבית שלך לפחות עבור הדלת הראשית ואחד בכל החדרים האחרים. עם זאת, זה עדיין רעיון טוב להתקשר למספר חברות שונות ולקבל הצעות מחיר עבור מספר החדרים שיש להגן עליהם.

פורץ או מנעולן

פורץ או מנעולן את מי צריך להזמין?

בעת בחירת מערכת אזעקה פורץ לבית שלך, אתה צריך לוודא כי החברה שתבחר מורשה במצב שלך,

כי החברה תהיה אחראית על כל ההתקנה והציוד המשמשים בבית שלך. הם גם יהיו אחראים לכל תחזוקה של הציוד. אם יש צורך לבצע תיקונים כלשהם, החברה תשלם עבורם. חברה מכובדת תוכל לבצע עבודות תחזוקה ושירות חודשיות כדי לשמור על הציוד שלך מעודכן.

אנשים רבים תוהים אם מערכת אזעקה פורצת מספיקה כדי להגן על ביתם מפני פולשים אפשריים.

כמובן, אתה רוצה להיות אמצעי אבטחה נוסף במקום, כגון מצלמות מעקב. עם זאת, אם פורץ כבר בתוך הבית שלך. זה לעתים קרובות קל להם לדלג על מצלמת מעקב בהצלחה לעקוף את האזעקה. זו הסיבה שחשוב במיוחד להשתמש במערכת אבטחה ביתית כאשר אתה עוזב את הבית שלך, גם אם אתה רק רץ לחנות.

מצלמות האבטחה יכולות לעזור לתפוס פורץ בשעת מעשה, כך שאתה יכול בתקווה לתפוס אותם בוידאו ולעצור את הפשע.

כאשר אתה שוקל להוסיף מערכת אזעקה פורץ לבית שלך. ישנם מספר דברים שאתה צריך לקחת בחשבון.

ראשית והכי חשוב, אתה רוצה למצוא חברה עם שירות לקוחות מוצק. לרוב החברות יש שירותי חירום 24 שעות ביממה בכמה מדינות שונות, לכן חשוב לוודא שיש לך מישהו בבית כאשר האזעקה מופעלת. כמו כן, ודא שחברת האזעקה הפורץ מציעה ערבות, כך שאם הבית שלך נפרץ ואף אחד לא בא לתקן את זה, הם יחליפו את האזעקה שלך ללא עלות לך.